I den siste utsendelsen av den norske utgaven Signs of Design gjorde jeg en stygg…
Forandring Fryder
FORANDRING FRYDER
Vi er midt inne i tiden for nyttårsforsetter, mål og visjoner for det nye året. Å starte på et nytt år gir inspirasjon og energi til å sette igang med forandringer. Ihvertfall en stund.
Folk skal stumpe røyken, mosjonere og gå ned i vekt. Noen lykkes, og ser mål og visjoner bli virkelighet. Mange sklir tilbake til gamle vaner når hverdagene krever sitt. Det koster å opprettholde vilje til varig forandring.
Men når resultatene begynner å bli SYNLIGE er det lettere å finne motivasjon og energi til å holde på nye vaner og etablere ny standard. Sagt på en annen måte: hvis du blir glad hver gang du går forbi et speil, er det lettere å komme seg på helsestudioet.
Det er akkurat det samme med utseendet på våre virksomheter.
Hvis det du ser hver gang du kikker inn på din egen nettside, får deg til å gremmes og tenke at “nå må jeg snart få gjort noe med den der” er dette noe som tapper energi og glede i arbeidshverdagen og gjør at du mister fokus og fart.
Hvis det derimot er slik at du får “den-gode-foran-speilet-følelsen” når du tar en titt på din egen nettside, facebook-page, brosjyre eller visittkort, har det samme effekt som når speilet forteller deg at alle timene på helsestudioet virkelig begynner å SYNES.
Du blir glad og får bedre selvtillit.
Å kunne betrakte sitt eget markedsmateriell med stolthet og glede gir deg et mentalt forsprang på deg selv, du får fart og energi og er klar for å møte hvem det skal være.
FØR & ETTER: Jeg liker egentlig ikke ting som “blinker” og skifter av seg selv,
verken i nyhetsbrev eller på nettsider. Men denne gangen gjør jeg et unntak for å kunne vise denne illustrasjonen effektivt: “Bli Ny med visuell konsistens”
En oppgradering av markedsmateriellet krever ingen muskelbygging i helsestudioet. Men det krever at du tar deg tid til å finne virksomhetens egenart og bygge en visuell profil som reflekterer nettopp den.
Du behøver ikke gjøre dette alene. Jeg hjelper deg gjerne!
Send meg en e-post på hanne@yourbrandvision.com
så tar vi en uforpliktende prat om hvor du står og hva du trenger.
Det er ikke så lett å vite hvor man skal starte med visuell branding og grafisk design.
La oss ta en prat, og se hvordan jeg kan hjelpe deg der du befinner deg akkurat nå!
Du kan avtale en tid ved å sende en mail til hanne@yourbrandvision.com. Jeg er nysgjerrig på hva du har å si! Denne samtalen er kostnadsfri.
Last ned din kostnadsfrie,
praktiske guide til
Visuell Branding!
Comments (0)