Skip to content
+47 4137 4130 info@yourbrandvision.com

Mange ulike hatter. – VIDEO

Som såkalte solo-prenører må vi selv utføre mange oppgaver i våre foretak. Vi jobber med produksjon av det virksomheten selger, enten produkter eller tjenester, vi jobber “på kontoret” med administrasjon, regnskap og daglig drift. Vi sitter på vårt eget sentralbord (nesten 24/7), betjener resepsjonen og utfører representasjon ved å fly på nettverksmøter og smile-luncher. Det kan bli mye.

Noen oppgaver har vi lett for.
Andre bør vi rett og slett ikke utføre selv, hvis vi kan unngå det.

Min marketing coach Jill Celeste, pleier å si at enhver solo-prenører må se på seg selv som “Markedsdirektør” i sin egen virksomhet. Det er så riktig. Markedsføring er et STORT område som spenner fra overliggende langsiktig strategi til design-detaljer i en bilde-post til sosiale medier. Det er enormt.

En markedsdirektør har ofte en grafisk designer på laget. En fagperson som jobber med den synlige delen av markedsføringen, det som treffer målgruppens øyne. En ekspert som har ansvaret for det visuelle grensesnittet mot markedet, hvis vi skal si det “på fint”. Som solo-prenør eller eier av et mindre foretak (som foreløpig ikke har bygget en markedsorganisasjon rundt seg) må du bekle denne stillingen OGSÅ.

For å klare dette er det lurt å følge noen enkle retningslinjer for “Design Management”.
I videoen denne gangen gir jeg deg noen tips som gjør at rollen som din egen Inhouse Designer kan bli litt enklere. Se videoen her.

Hanne Brøter kaffepause

Det er ikke så lett å vite hvor man skal starte med visuell branding og grafisk design.
La oss ta en prat, og se hvordan jeg kan hjelpe deg der du befinner deg akkurat nå!
Du kan avtale en tid ved å sende en mail til hanne@yourbrandvision.com. Jeg er nysgjerrig på hva du har å si! Denne samtalen er kostnadsfri.

Last ned din kostnadsfrie,
praktiske guide til 
Visuell Branding!

Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

5 × 4 =

Back To Top