I den siste utsendelsen av den norske utgaven Signs of Design gjorde jeg en stygg…
Det handler om ROI
Alle som driver en virksomhet, enten den er stor eller liten, kjenner seg igjen i denne utfordringen:
– timer som brukes til å jobbe I VIRKSOMHETEN i motsetning til:
– timer som brukes til å jobbe MED VIRKSOMHETEN.
Hva mener jeg?
Først og fremst er det det virksomheten eksisterer for å gjøre, lage et produkt eller levere en tjeneste. Dette må selvsagt få ta sin tid og ofte fyller det hele dager og uker så det blir liten tid til noen annet.
Så er det alt det andre.
Noen oppgaver blir med den største selvfølgelighet satt ut til eksperter, – det vi VET at vi absolutt ikke skal holde på med selv.
Når det gjelder andre oppgaver, f.eks markedsføring og design, ser jeg at mange fortsetter å kjempe på egenhånd med nettsider, nyhetsbrev og viktig markedsmateriell selv etter at bedriften har fått en ganske anseelig størrelse. Dette tar tid (som skulle ha vært brukt på andre ting) og resultatet blir ofte ikke så bra.
Bedriften ser ikke så god ut, som eieren selv vet at den er.
Å drive markedsføringsarbeid på en strukturert og forutsigbar måte,
handler om planlegging, frekvens og implementering.
Ofte ser man tydelig nok hva som skal til og hva som hadde vært den optimale løsningen, men man har verken personal-timer eller den ekspertisen som skal til for å få jobben gjort på en profesjonell måte.
Den gode nyheten er at du kan velge å la en faglig ekspert ta seg av det du ikke kan, også på dette området.
Jeg tar gjerne på meg oppdraget med å være din eksterne design- og markedsavdeling, i en grad som passer ditt behov og dine ambisjoner.
Å bruke faglig ekspertise frigjør tid. Dette handler om Return on Investment, ROI. Du bruker din og bedriftens fakturérbare timer på det du kan, der du får mest igjen for dem.
Du kan velge mellom 4 ulike størrelser på abonnements-pakker eller få en pakke tilpasset til deg. Les mer om mine abonnements-pakker her.
Det er ikke så lett å vite hvor man skal starte med visuell branding og grafisk design.
La oss ta en prat, og se hvordan jeg kan hjelpe deg der du befinner deg akkurat nå!
Du kan avtale en tid ved å sende en mail til hanne@yourbrandvision.com. Jeg er nysgjerrig på hva du har å si! Denne samtalen er kostnadsfri.
Last ned din kostnadsfrie,
praktiske guide til
Visuell Branding!
Comments (0)